bbästabloggen!

Alla inlägg under augusti 2011

Av carrowkanske - 28 augusti 2011 11:27

Jag kommer alltid va din lilla flicka-

Har precis duschat , och tagit på mig myskläder, lyssnar på musik , tänker, kollar bloggar och bara har det bra!

Dagens outfit :
 

Av carrowkanske - 28 augusti 2011 10:32

Vaknade nyss och är ganska glad för när jag tittade ut så vart det soligt! Yaaaaay.
Tänkte åka in t byn och gå inom family house sen kom jag på att de inte har öppet.
Men nu så har jag fixat frukost och ska gå och äta den:
    Pussss.

Av carrowkanske - 27 augusti 2011 21:50

Åkte hem från Joel klockan fyra, och nu sitter jag här med datorn i knät, tvn påslagen och käkar chips & godis, muuums! Och btw så har vi fått superbra datorer i skolan , jaaaou, vi hörs.

Här är en bild från igår:
 

Av carrowkanske - 26 augusti 2011 18:13

Heeei'
Skoldagen har varit hyfsad och jag är inställd på en mysig fredagskväll med joel, dvs att jag åker till älskling om en halvtimme. Nu ska jag fixa det sista så jag är klar när pappo kommer!

Här är dagens outfit och en tjockis bild på mig :
   

Av carrowkanske - 25 augusti 2011 17:22

Yo, whats up ?
haha nä, en skoldag utan att jag somnade när jag kom hem , jag är mätt och mår allmänt bra! Min mobil ska skickas på lagning, och jag får ett nytt simkort för 100kr och då överför de mitt "årskort" på det! SUUUUUPER!

Dock kan jag inte åka till Jessie i helgen eftersom jag inte har en mobil, yet.
Men åker en annan dag så det blir nog jätte bra. Får hitta på något annat i helgen ist

 

Av carrowkanske - 24 augusti 2011 19:55

Nämen tjena'
Vaknade nyss (nice att ta en liten eftermiddagslur efter en tuff skoldag) och äter soppan som jag inte fick ner när jag kom hem från skolan eftersom jag hade riktigt äckligt ont i magen!

Och fuck engelskan, wäääääh , hatar engelska det suuuger.

Ska snart kolla på true talent det nya programmet som började igår, riktigt bra faktiskt.. Ringde nyss älskling sooooom inte svarar antar att han tränar eller något  :(

En bild från en lycklig stund när jag övervinner rädslan att sitta på en sådan gunga:
 

Av carrowkanske - 23 augusti 2011 16:00

Hej, jag har inte så mycke tid att blogga nu när jag börjat gymnasiet blev liksom lite mer läxa och plugg än vad jag trodde.. mitt schema är bra och klass kompisarna lika så .

Joel kommer snart hem till mig , saknar honom , hinner bara ses och va lite på lunch rasten eller innan skolan , men bara snabbisar.. Men det är bättre än inget !

Engelskan - CHECK, jag kan alla glosorna nu , eller jag tror de xd

Jag hoppas ni alla har det bra, livet rullar på här och jag trivs bra på HTS , många nya vänner och känner att vi kommer bli ett starkt gäng.  Joel och jag har det bra, han är det bästa som har hänt mig.

En bild som elin- http://sssmiley.devote.se/ tog på mig och joel när vi var i ängelholm (blev dock väldigt liten när hon skickade den t mig):

       
   

Av carrowkanske - 21 augusti 2011 13:12

Heeeeeeeej'
Vaknade nyss upp igen, gick upp kvart i åtta, åt frukost med Joel och följde honom till bussen , haha. Gissa vad jag gjorde när jag kom hem? somnade. (y'
Vi har fått får precis mitt över vägen här jag bor, och kan med ärlighet säga att jag INTE bor på landet ! :')

Skolfoto imorgon, ska leta efter något att ha på mig. .

Här är en bild jag tog för några dagar sedan:
 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra fler videoinlägg? :)
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards